خودرو

در مورد خودرو و قیمت خودرو هر چی بخواید هست اینجا

خودرو

در مورد خودرو و قیمت خودرو هر چی بخواید هست اینجا

در مورد خودرو و قیمت خودرو هر چی بخواید هست اینجا

  • ۰
  • ۰

مرد و دوچرخه

روزی یک مرد با دوچرخه از خیابان عبور میکرد

بسیار مرد فهیم!! باوجدان و مردمدار بود این مرد

ناگهان کنترل دوچرخه خودراازدست داد و گوشه فرمون دوچرخش به آیینه بغل بنزی کشیده شد و خط بسیار ریزی برآیینه افتاد

مرد درستکارقصه ماپایین اومد و صاحب بنزرا پیدا نکرد

تصمیم گرفت یادداشت و ادرس برای وی بگذارد پس از گذاشتن یادداشت رفت


صاحب بنز ک امد متوجه یادداشه مرد شد ک اینچنین نوشته بود؛

ای شخص محترم باکمال خشوع و تواضع از شما عذرخواهی میکنم که خط کوچکی برآینه اتومبیل گرانقیمتتان وارد کردم

بنده خیاطی کوچکی دارم در میدان بخارایی

جهت پرداخت خسارت و عذرخواهی تشریف بیاورید در خدمتتان هستم البته باید ببخشید

چون قلم و کاغذی پیدا نکردم با نوک چاقو برایتان روی کاپوت ماشینتان یادداشت گذاشتم



ادرس محل کار و منزل را روی صندوق عقب نوشتم جا نشد بقیه رو روی درب سمت چپ نوشتم

تلفن منزل و محل کار نیز روی درب سمت راسته اگر پیدام نکردین منزل یکی از بستگانم ک آدرس همه روی سقف ماشین هست منتظرتان هستم

امضاء؛ غلامعلی هفلنگ

  • ۹۵/۱۲/۱۲
  • kia mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی